Rezeki

Assalamualaikum. 

Ada orang kata dikelilingi orang-orang dan kawan-kawan yang baik itu rezeki. Alhamdulillah. 

Ini cerita minggu lepas. Right after 1st vision follow up. Berpeluang bertentang mata dengan kawan yang dah lamaaaa tak jumpa. Haha

Lokasi : IOI Mall

Dia: Ha, jom naik dululah. Aku nak zohor jap.

Aku: (Nampak signboard Borders terus terniat nak masuk) Okey, sementara kau solat aku nak pergi kedai buku dulu ek?

Dia: Alah, kau beli buku bukannya kau baca. 
(Ouch! Dia ni memang boleh baca aku macam baca buku kot? Hahaha)

Aku: Tak dapat beli buku dapat bau buku baru pun cukuplah. 😁

Dia: Cuba kau buat v-log...(belum habis ayat dia aku dah potong)

Aku: Kau ingat aku C*c*? (Gelak)

Dia: (Gelak juga) Takdelah. Cuba kau buat v-log cerita pasal buku yang kau ada. Mana tau ada yang berkenan dengan buku tu. 

Aku: Memang takla kan.. Hahaha. 


Sorry pakcik. Gambar curi. Dan memang sengaja blur. Haha. 

Rapatnya aku dan dia ni memang dari dulu sampai orang ingat kami bercinta. Hakikatnya tidakkk. Dia cuma antara kawan lelaki yang paling rapat dengan aku. Tapi rapat cemana pun takdelah sampai tahap makan suap-suap. Ops! 🙊😝

Pakcik,
Thanks for your time. 
Thanks belanja makan. 
Thanks hantar pi airport. 
Thanks untuk semualah.
Haha. 

Till we meet again insya-Allah. 

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.