Serabut..but..but..

Salah sendiri. Siapa suruh fail time management? Kan dah serabut ayam? Haha. 


Haih. Misi. Kerja. Study. *Pengsan!*

Mari susun jadual. Moga Allah permudahkan semuanya. Aamin..

 
Wuu, semalam nampak mamat ni kat penutup karnival sukan office. Dijemput okeh. Starstruckla kejap. Kejap je. Tapi nak berselfie bagai memang takla. Tu pasal pinjam gambar kat grup whatsapp je. Kehkeh. Maaflah. Muka orang lain terpaksa dikaburkan. Tak nak glamourkan diorang. Nanti ada yang claim royalti. Hahah.

Dah. Dah. Meh fokus kat perkara yang lebih penting. Inhale. Exhale. Fuh. 

Assalamualaikum. :)

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Serabut..but..but..

  1. wooooo..
    kalau wa pun malas nk berselfie..
    hahhahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau xpe. Kalau dulu sempat jumpa almarhum TJ mungkin wa selfie sebab nak tunjuk kat lue. Kehkeh. :P

      Delete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.