Maps

Assalamualaikum.

Lama sungguh aku abaikan blog ni rupanya. Ini yang orang kata, marahkan nyamuk kelambu dibakar kot? :P

Oh btw selamat menyambut Aidiladha dan selamat berkorban untuk yang buat ibadah korban tahun ni. Moga ibadah diberkati. Ameen!

Aku ni sebenarnya on laptop nak siapkan kerja, sampai termimpi gara-gara nak kejar deadline. Cis betul.  Tapi teringat conversation geng satu department yang sengal nih petang tadi. Haha.



Dulu aku fikir, bila aku pindah kerja aku kena bersiap sedialah berdepan dengan segala kerenah manusia yang unfamiliar buat aku selama ni. Bersiap sedia untuk berdepan dengan manusia penikam, hipokrit etc. Tapi rupanya, rezeki dapat kawan-kawan yang insya-Allah jarang menolak bila kita minta tolong. Alhamdulillah.

Motif?

Entah. Mungkin nak sedarkan diri sendiri kot?

No matter how people I care about keep ignoring me, I still got a bunch of awesome friends that will always stand with me whenever I needed them the most. Alhamdulillah.

http://www.picturequotes.com/never-let-anyone-be-your-priority-if-you-are-only-their-option-quote-3198

Terima kasih korang. :P

Till then, live well everyone. =)

P/s: Kenapa tajuk Maps? Sebab teringat Adam Levine. Hahah. Takdelah, sebenarnya teringat verse dalam lagu tu;

I was there for you in your darkest times
I was there for you in your darkest nights
But I wonder where were you?
When I was at my worst down on my knees..

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Maps

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.