Archive for August 2015

:(

Today I am really UPSET.

Mungkin salah sendiri kot. Terlalu berharap orang akan tolong kita waktu kita susah dan memerlukan pertolongan.

Hakikatnya bila aku mintak tolong tu maknanya aku memang dah terdesak. Dan bila orang tak mau tolong waktu aku terdesak dan perlukan pertolongan, maknanya dia takkan jadi tempat aku mintak tolong lagi. Terdesak macam mana sekali pun, aku akan cuba sedaya upaya untuk selesaikan masalah sendiri.

Terima kasih sebab indirectly bagitau saya kat mana saya patut letakkan kedudukan saya.

Terima kasih banyak.

Dah, aku sangat penat. Nak cerita hal yang buat aku happy hujung minggu ni pun aku tak kuasa dah.

Mudah-mudahan aku masih lagi kuat untuk lalui hidup sendiri.

Assalamualaikum!


Sent from my iPad

2 Comments
Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.