Mana Mungkin???

Sembang sengal sebelum solat Jumaat;

Him : Pernah dengar lagu Selimut Tetangga tak?

Me: Hah? Dah tak cukup selimut ke kat rumah sendiri sampai nak pinjam selimut jiran tetangga? Hahaha.

Him: Dengarlah dulu lagunya. Tak pun awak cari youtubenya. Bla bla bla (sambil dia cerita jalan cerita video klip lagu ni).

So aku dengan penuh bersemangat inkuiri capai ipad, cari lagu ni kat youtube.  Dan inilah lagunya. Haha



Dan, hasil sembang-sembang sengal tu aku dapat simpulkan bahawa judgement lelaki terhadap isu batas hubungan antara lelaki-perempuan memang bias. Sekian, terima kasih. :P

Happy weekend peeps! Assalamualaikum. :)

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.