Archive for June 2014

Hari kedua

Blur sungguh rasanya hari ni. Pelik. Macam tak pernah puasa je aku ni. Ish ish ish...

Dah masuk hari kedua puasa pun hari ni, tapi hari pertama bekerja. Itu yang blur semacam. :D

Jadi, nak ambik kesempatan untuk ucapkan selamat berpuasa buat semua. Moga kita ambil manfaat keberkatan bulan yang datangnya setahun cuma sekali saja ni. Insya-Allah.

As for me, salah satu manfaat bulan puasa adalah untuk mengawal pengambilan makanan. Bukan diet untuk kurus, tapi kawal nafsu makan secara berhemah. Hihi.

Till then, have a blessed Ramadhan everyone! Assalamualaikum. :)


Sent from my iPhone

Leave a comment

A gentle reminder :)

Assalamualaikum. 


Dalam dok sibuk dengan World Cup, fadhilat yang satu ni jangan dilupakan. :)


Leave a comment

Lesson learnt!



Setiap kali teringat kata-kata adik aku petang tadi automatik berderai air mata. Sebak. Allahuakbar! 

Memang lumrah kan? Kita lebih menghargai sesuatu bila kita susah nak dapat. Bila ada depan mata memang buat tak heran sebab kita tau bila-bila masa (selagi masih bernafas) kita boleh dapatkan dengan mudah. T_T

Ya Allah, beri kami kekuatan untuk menghadapi dugaan ini dan jauhkan kami dari segala fitnah dunia yang membinasakan. Ameen ya rabbal'alamin

Assalamualaikum semua. Have a great week! :)

Leave a comment
Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.