The truth is....

.....meeting them tonight really broke my heart. Mungkin org lain rasa aku ni berdrama tapi percayalah leaving them is one of the toughest decision that I've ever made.

Jumpa ex bos, borak-borak aku tahu dia bangga dengan keputusan yang aku buat. Cuma saat ni aku terasa macam kehilangan sesuatu. Aish. Sungguh drama. :p

Ni antara hadiah yg aku dapat sempena 'pemergian' aku dari situ..




Farewell and birthday gifts.

Yang paling buat aku tersentuh adalah hadiah ni. Sobsss..



We've been through a lot together. Aku tau aku pernah berputus asa untuk jadi kawan dia and now she gave me this as a token of our friendship. Aku macam nak menangis. Sobss. Terima kasih banyak. May Allah bless you and your family, friend. Gonna miss those sweet and bitter memories together. :)

Adoi, dah lama tak menaip entry beremosi macam ni. Sobs. Tapi aku tau aku akan kuat untuk lalui semua ni, insya Allah. Doakan ya?

Assalamualaikum. :)

posted from Bloggeroid

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.