Balik dari jalan-jalan. :P

Assalamualaikum.

Phew~ Alhamdulillah, akhirnya berjaya menjejakkan kaki ke rumah pada tengah malam Jumaat. Masa sampai office jam 11.15 malam tu aku dah tak fikir apa dah. Tekan minyak sebanyak mungkin supaya cepat sampai rumah. :P And, finally sampai juga rumah sebelum hari Jumaat bertukar ke hari Sabtu. Haha.

Sampai rumah memang dah tak fikir apa dah. Mandi, solat dan terus tidur sebab keesokan harinya tetap kena bekerja ye anak-anak? :(

Honestly, walaupun objektif ke luar kawasan itu hanyalah untuk berkenal-kenalan dengan wakil / pentadbir subsidiari, aku tetap rasa lelah. Mungkin sebab perjalanan dari satu tempat ke tempat yang lain tu agak jauh.

Perkara yang paling aku suka dalam trip kali ni adalah, banyak exposure yang aku dapat untuk sepanjang trip minggu lepas ni. And I must say, it was quite an interesting experience for me. Bukan senang nak jumpa dengan orang-orang besar ni. It was an honour bila diorang willing nak korbankan masa sibuk mereka untuk jumpa kami orang-orang kerdil ni. :)

Haih, esok ada induction course pulak. Adoiii. Sibuk bebenar rasanya bulan ni sampai banyak benda yang aku terlepas pandang. Huhuh.

Untuk kawan-kawan yang sambut birthday sepanjang Oktober ni, selamat hari lahir diucapkan. Maaflah kalau ada yang aku TERmiss nak wish. Sesungguhnya hidupku sangat huru hara sekarang. :(

Nampaknya kena lepas ni kena ulang-ulang la quote ni sampai lekat dalam kepala. :(

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.