Selamat Hari Kejadian =)

Assalamualaikum

Buat kamu yang berada nun jauh di sana (tapi dekat di hati oh.. eceh.. :P)

Selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 33 eh 32.

Semoga dipanjangkan usia dalam keberkatan,

Semoga dimurahkan rezeki dengan keberkatan,

Semoga dipermudahkan segala urusan

Dan semoga dilimpahi kebahagiaan di dunia dan akhirat.

Amin... =)

P/s: Sorry sebab tahun ni tak sms. Bukannya lupa, cuma aku tak tahu macam mana keadaan kat sana either sesuai atau pun tak nak bersms. Jangan risau, aku tak pernah lupakan kau ye kawan? =)

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Selamat Hari Kejadian =)

  1. salam akak! singgah menegur..dah lama tak melawat..salam ukhuwah! (^_^)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.