Tolonglah faham :(

Aku dah mula rasa menyampah bila ada orang tak reti nak hormat privacy orang lain.

Boleh tak faham yang hari cuti tu hari untuk berehat, bukan hari untuk segala mak-nenek-pertanyaan-yang-berulang-kali-ditanya tu?

Ini bukan merungut, but I think you should respect my privacy. Bukan nak jadi kejam, tapi sepanjang 7 hari dalam seminggu ni rasanya hari Ahad ni ajela waktu yang boleh dipergunakan untuk diri sendiri okay?

Jadi, sila call esok. Sekian, terima kasih. :)

*Luahan dari hati orang yang sedang stress sebab banyak kerja.*

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

7 Responses to Tolonglah faham :(

  1. betul tuh...
    org lak..smalam ade je la mangkok yg call...
    haish...
    xtau ke cuti...

    ReplyDelete
  2. tu la. malas nak layan. memang jadi kejam hari nih. >:)

    ReplyDelete
  3. kalau aku call agak2 ko marah tak?

    ReplyDelete
  4. Tu namanya soalan mengada-ngada. :P
    Anyway, thanks a lot. celoteh kau sangat membantu :)

    ReplyDelete
  5. sy semenjak transfer blk kg nih kadang2 7 hari seminggu direct kena kerja. macam takde life langsung. huhuhh...

    ReplyDelete
  6. Noey:
    Susah bila jadi orang penting nih. huhuh. ayat orang perasan. haha.. :P

    darling:
    kan? sakit hati bila orang lain seolah fikir yang hidup kita semata untuk kerja. ingat kita robot ke? huhuh..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.