Malas mode

Random:

1.
(Dalam kereta dengan 2 orang kawan - baru balik kenduri kahwin)

Kawan 1: Sorang kawan kita dah selamat. Orang belakang ni pulak insya Allah bulan 10 nanti. Kau bulan bila pulak ja?

Me: Aku? Bulan tak nampak lagi. (:P)

Kawan 2: Ala, cakap jela bulan 10 ke, bulan 12 ke tapi tahun tak tahu lagi.

Me: Takmo. Tu dah macam bagi harapan dah tu. (Haha.)


2.
(Sms dengan orang jauh)

Dia: So, ni lepak terus sana la eh?

Me: Ha'ah. Insya Allah esok pagi balik JB. Penatttt oh.

Dia: Ala, naik **** pun penat? Hahaha. Nampak sangat kau TUA dari aku.

Me: Siot. Aku belum 31 okay? Haha. Pastu kenapa mesti nak highlight gak **** tu? Cis! :P

*


*


*


*


Anddddddd last but not least,

*Gambar ihsan dari facebook Abang Singlet. :P

Selamat pengantin baru buat Iza dan Hafidz. Moga dilimpahkan kebahagiaan hingga ke syurga. Aminn.. =)

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Malas mode

  1. kak siti, mcm dah gumuk sajaaaa!!

    ReplyDelete
  2. haha. bukan macam lagi. memanggggg. tengah berusaha nak kasi turun nih. haila...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.