Warming up :P

Entah kenapa, bila login blogger je rasa nak menaip entry tu terus lenyap. Poof!

Apakah yang telah terjadi ye?

Adakah kesibukan hal dunia ni menyebabkan otak aku jadi tepu lalu malas menaip? Huh, alasan sungguh! :P

Tapi gaya sibuknya kalah sibuk orang yang nak kahwin kat Segamat tu. Kalah juga sibuk CEO kat Rawang tu. Ops! Haha.

Entahla eh? Mungkin Jo Hyun Jae telah berjaya menarik semua semangat menaip entry. Haha. Semua alasan semata. :P

Ouh, got a new crush summore. :P




Handsome kan Chris Hemsworth niiii? *Lap hidung*


Dah-dah. Mari berpijak di dunia nyata. Tinggi sangat tuh. :P

Ouh sebelum terlupa, nak ucap selamat hari guru untuk semua guru-guru dan pensyarah yang pernah mengajarku (termasuk juga guru-guru tak formal), rakan-rakan yang bergelar guru atau bakal-bakal guru dan juga sesiapa juga yang bergelar guru. Moga segala ilmu yang dicurahkan bakal melahirkan insan cemerlang di masa depan. (Uhuk, apa ucapan gaya macam nak melobi undi je ni? :P). Dan semoga Allah sentiasa memberkati kalian. Aminn. =)

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Warming up :P

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.