Teringin lagi. Haish..

Di kala orang tengah sibuk dengan iPad 2, aku tetiba teringin nak beli Samsung galaxy tab ni. Haha. Adoi~!

Nafsu oh nafsu, tolonglah berhenti menghasut. :P

Bukannya tak teringin iPad. Teringin oh. Tapi rasanya iPad tu lebih sesuai untuk tunjuk lagak je kot? :P

Apple products ni pun banyak songeh. Nak transfer file nak kena sync segala. Nak transfer video pun nak kena convert format dulu baru boleh support. Haish. Itulah jawapan kenapa aku tak sempat nak hadap Enche' Damon tu walaupun season 2 ni dah nak tamat.

Jadinya alternatif terbaik buat masa ini adalah enche' galaxy tab ni. Tapi satu yang aku menyampah Samsung ini adalah susah nak cari outlet. Ke aku yang tak reti cari eh? :P

Oh, tolonglaaaaaaa jangan pengaruhi saya untuk beli ini pulakkkk..

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Teringin lagi. Haish..

  1. ade member br pakai galaxy tab ni. mmg meleleh air liur tgk. smart sungguh. dan sgt chomel. kita pun terasa nk satu. heheheh..

    ReplyDelete
  2. hehe. hari tu baru baca review samsung galaxy tab II. lagi meleleh air liur. haish..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.