Tak suka..tak suka..tak suka..!

Satu kepantangan aku masa memandu adalah bila ada orang suka 'cucuk' kereta aku dari belakang. Aku memang tak suka. Kalau kat highway boleh terima juga lah, mungkin aku yang tak sedar diri, drive kereta comel lagi nak 'action' dok kat right lane.

Tapi, kalau kat jalan biasa yang 1 lane pun ada hati nak 'cucuk' orang tu apa kes? Huh, sengaja nak tunjuk hebat ke ape?

Mujurlah, aku masih sedar diri, aku drive kereta comel aje. Kalau tak, mesti aku dah drive gaya Gil Ra Im drive kereta Kim Joo Woon ni. Haha.

Gambar ni salah satu scene dalam Kdrama Secret Garden. Cuba tengok muka Hyun Bin tu. Teehee..

Untuk pemandu-pemandu sekelian, kalau anda nak cepat atau mengejar masa sekalipun, tak perlu nak 'cucuk' kereta orang lain ya? Cari alternatif atau tunggu keadaan selamat untuk memotong. Tak perlu nak tunjuk hebat. Orang lain pun bayar cukai jalan juga okayyy?

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Tak suka..tak suka..tak suka..!

  1. ahahahah! bravo kak siti! bravo!!

    ReplyDelete
  2. okey!!!!
    "tunggu la aku pakai kete baru..beso punye"kata kakak siti hajar dalam hati...wakakakaka

    ReplyDelete
  3. Noey:
    ahaha. tensi gak kekadang woh drive kereta comel ni.:P

    iN:
    haip! tunggu ai dapat lesen kereta tank. boleh tembak orang cmtu. :P

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.