Banjir ooo banjir

Dah lama tak tengok banjir macam ni kat Jalan Muar. Rasanya kali terakhir aku tengok air melimpah depan mata macam ni adalah pada Disember 1992 - masa tu sesi persekolahan baru bermula.



Ni la port kami bersarapan pagi-pagi kalau balik kampung. Sobs.

Ni angle dari simpang masuk ke Jalan Muar.
[Kredit gambar]

Uwaaa, macam mana nak balik ni?

Semoga warga Segamat tabah menghadapi bencana ini. Aku cuma mampu mendoakan dari jauh, semoga tiada korban nyawa atau bencana lebih buruk bakal berlaku. Moga keadaan makin bertambah baik hari ni. Aminnn...

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.