Where are you?

Where are you Mr. Mood? Aku sudah kehilangan 'rasa' untuk berbuat apa pun hari ini. Tak tahu la kenapa.


Picture taken from here

Mungkin ada kaitannya dengan berita-berita sedih yang aku dengar hari ni agaknya.

Yelah, hidup ni pun cuma pinjaman je kan? Sampai masa, apa yang dipinjamkan tu kena dipulangkan juga. Cuma sama ada kita bersedia atau tak bersedia je untuk memulangkan sebab kita sendiri tak tahu bila due date nya.

So, bila sampai due date tu nak tak nak, kena redha juga kan? :)

Inna lillah wa inna 'ilayhi raji'un dan Al -Fatihah untuk mereka yang menghadapi kehilangan hari ini. Semoga diberikan ketabahan untuk menghadapi dugaan itu. Amin..

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.