Pembersihan

Hari ini sebenarnya adalah hari yang sangat serabut. Pening kepala dengan hal-hal berbangkit yang sepatutnya bukan dibawah tanggungjawab aku. Tapi aku yang kena handle. Atau dengan kata kasarnya, orang lain yang buat kotor, aku yang kena bersihkan. Haish..

Credit to the pics owner (click on pics) @kenyit

Takpelah, pengajaran ni. Ingatan untuk diri sendiri. Apa pun amanah yang dah dipertanggungjawabkan tu, jalankanlah sebaiknya. Jadi andai kata suatu hari nanti aku berhenti kerja, orang lain takkan mengata aku macam-macam sebab kena bersihkan kekotoran yang aku tinggalkan. Thanks yo!

P/s: Dear you, thanks for brighten up my day. Some of your crazy and simple words really thrown away my anger. Haha. Terima kasih sebab berjaya buat saya bergelak ketawa hari ni. That's the power of friendship. Amazing, huh? @kenyit

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.