Quick update

Fuh, Ogos sudah tiba rupanya. Bila tengok balik, entry bulan Ogos 2010 masih sifar. Haha. Kesibukan hal dunia membataskan waktu untuk menghadap lappy ku ini. Haih.. Bila ntah nak siap mengemas nih...@sigh

Petang tadi big bos sms mintak call dia semula. (Boleh eh macam tu? Hihi..). Then lepas dengar dia membebel sepatah dua, aku pun start la meng'ayat';

Me: Bos, alang-alang saya dah call ni ingat nak mintak cuti la...

Bos: Hah, cuti? Bila? Dah kalau kerja tak siap macam mana saya nak bagi cuti. Bla..bla..bla....

Me: Ala, cuti saya banyak lagi la bos. Bila lagi nak habiskan? Nanti saya settlekan la semua kerja yang sepatutnya sebelum saya bercuti.

Bos: Ala, brought forward ajela. Simpan buat cuti kawen. (Wah, bosku ini berfikiran jauh ke depan)

Me: (Gelak) Ntah tahun bila agaknya nak kawen tu. Bayang pun tak nampak lagi bos...

Bos: (Gelak) Jodoh pertemuan tu semua di tangan Tuhan. Kita ni bukan tau...bla..bla..bla.. Ha, yela. Bila nak cutinya?

And the rest is history~

Alhamdulillah, cuti dah approve. Sangat suka.blogger-emoticon.blogspot.comWalaupun tau tak boleh nak ke mana pun masa tu, tapi still rasa happy. Sebab boleh rest and escape from all those mess around me. Wee~!

Mudah-mudahan dah selamat tukar isp masa tu. Bolehla layan mysoju balik. Weee~!blogger-emoticon.blogspot.com

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.