Kenapa eh?

Ok, ni ada satu soalan utk org lelaki.

Kenapa eh, org lelaki bila buat jahat atau buat perangai tak semenggah, mereka tak suka dikaitkan dengan ahli keluarga mereka?

Contohnyala kan kita tegur mcm ni;

Eh, awak kenapa awak buat macam ni kat orang lain? Cuba bayangkan benda yang sama berlaku pd adik awak ke, kakak awak ke, atau ahli keluarga awak yang lain, awak marah tak?

Biasanya soalan tu mesti akan diberi jawapan begini;

Eh, yang buat salah ni saya, jangan nak kaitkan dengan ahli keluarga saya pulak ye?

Wahai lelaki, kenapa eh? Adakah sebab ego semata-mata atau ada alasan yg lbh munasabah?

Yela, spt yg kita tau, kan setiap perbuatan tu ada balasannya. Tp kenapa anda tidak boleh terima kenyataan tu? Hmm..

Silala jawab, wahai lelaki..

P/s: fuh, penat rupanya blogging guna phone nih..

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Kenapa eh?

  1. kalau perempuan plak selalu jawab apa ye?

    ReplyDelete
  2. aik? patah balik soalan kat saya nmpknya? :P

    ReplyDelete
  3. eh, mestilaa... nak tau gak apa jawapannya... hikhik... :p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.