Hasil Tangkapan

Ye, memang saya tak ke pesta buku. Kesibukan membataskan langkah. Cuma mampu mengirim beberapa buah buku dari ci Asmahan. Hehe..

Semenjak semalam lagi dah excited menunggu buku-buku ni sebenarnya.. blogger-emoticon.blogspot.com

Finally, my parcel arrived at 12.10p.m. blogger-emoticon.blogspot.comTak boleh bayangkan betapa gumbiranya saya bila buku-buku berada di tangan.

Nak tau buku-buku apa yang saya beli?

Tara... Semua buku-buku terbaru dari Jemariseni. Tambahan kepada stok buku yang sedia ada.

Lepas ni boleh berhibernasi sambil membaca buku. Yeay! blogger-emoticon.blogspot.com

* Apsal tetiba tukar gantinama diri lak nih? Haha..

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to Hasil Tangkapan

  1. awak suke novel yer?..hehe.musti kuat berangan nih..hehe

    ReplyDelete
  2. ep, manade? tu cume bahan bacaan waktu lapangla. haha..

    ReplyDelete
  3. selamat membaca kak.."pd angin aku berpesan" sy dh khatam 3x..hehe

    ReplyDelete
  4. katt:
    tq. tgh bc la tuh, tp cm xde mood nk bc sebab masih dibayangi 'Damai'. hehe..:)

    iNa:
    ep, sejak bile pandai bc novel neh? :-?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.