Malasnye nak isi borang....

Di saat ibu-ibu dan bapa-bapa sibuk dengan their child's first day at school, aku pulak sibuk nak isi mende alah ni. Inilah yang aku dok delay dari hari Jumaat lepas. Malas sungguh nak isi~


Ni borang penilaian untuk trainee yang dah habis latihan industri. Fuh, mencabar sungguh bila dapat penyelia yang malas terlebih rajin nih. Hoho..

Scale yang diberi 1 sampai 5. Daripada lemah sampailah cemerlang. Tapi rasanya sepanjang setahun lebih aku diberi tanggungjawab jadi penyelia ni tak pernah lagi aku nak bermurah hati bagi scale 5 tuh. Haha. Yer, selain sombong dan garang, saya juga amat berkira. *Evil laugh*

Jadi, untuk adik-adik yang agak-agak nak apply latihan industri kat tempat saya ni silela jangan pilih saya sebagai penyelia anda ye? Haha..@setan

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.