Apa Lagi Yer?

Hujung minggu. Aku jarang keluar rumah hujung minggu ni melainkan untuk ke tempat kerja ataupun pergi carwash. Boleh dibilang dengan jari berapa kali aku akan keluar rumah masa cuti hujung minggu. Entah. Lebih nikmat duduk di rumah layan movie atau drama yang aku dah download. Cuma sesekali bila ada kawan dari jauh datang singgah, barulah aku keluar berfoya-foya. Hehe.

Minggu ni lain sikit. Kena pecah tradisi sebab nak ke pc fair. Sebenarnya planning asalnya nak pergi semalam. Tapi disebabkan ada hal yang tak dapat dielakkan, maka hari ni baru pergi. Janji dengan bebudak trainee office pukul 10. Memang kalau difikirkan tak logik la nak keluar awal camtu semata-mata nak ke pc fair. Kalau tengok jalan raya pun cam tak percaya jer booth kat pc fair tu dah pun dipenuhi manusia bila kami sampai tadi. Jadi, berbaloila pergi awal-awal pagi semata-mata untuk ke pc fair tuh.

  1. External numeric keypad untuk diri sendiri dan juga untuk bos. Bersungguh dia mintak tolong aku carikan dia mende alah ni hari tu. Yelah, dengan kerja yang banyak bermain dengan nombor ni, lepas tu guna laptop, agak payah sket bila menekan nombor ni. Jadi bila ada device ni, senang sket keje kami. :D
  2. Borong CD-R 100 keping. Puas hati. Tak payah ulang alik ke kedai nak membeli. Lagipun Twdrama yang aku tengah download ni dah nak khatam downloadnya. Jadi, dah boleh burn mana-mana episod yang aku dah tengok ni. Ada sesiapa yang nak? :p
  3. Ni yang best, big boss dah approve untuk beli bukunota (hahak, poyo..). Jadi hari ni aku dah beli bukunota itu. Jenamanya, biarlah rahsia, tapi aku paling suka sebab dapat free gift untuk upgrade RAM sampai 1G. Huhuh, sangat seronok. Dah boleh install Vista tuh. :D

Cuma terkilan tak dapat beli mp3 player. Semuanya tak berkenan kat mata. Mp4 gak yang banyak tadi. Adala yang berkenan. Tapi malas nak beli dulu. Lepas ni nak beli emulator lak kot. Takdela jenuh nak menukar cd kalau jalan jauh. Haha, boleh dengar lagu ikut selera aku.

Penat juga bersiar-siar hari cuti nih. Takpela, sekali sekala. Lepas ni boleh la ajak mereka ni berfoya-foya lagi. Hilangkan kebosanan kerja...

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

4 Responses to Apa Lagi Yer?

  1. waah,pc fair..sy dh bersara dari pc fair ni..letih berebut-rebut dgn org...hikss..pss..psss...nk burn jugak leh..hikss..

    ReplyDelete
  2. hehe. saya pergi pun sebab ada barang yang nak dibeli. kalau tak, takdenye nak bersesak2 cmtu.

    nk ker? betul?
    nnt saya burn kan ek? insya Allah..:)

    ReplyDelete
  3. hihihi..buley jugak...hikss...:D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.