Serba Salah

Haih, sebenarnya dari semalam lagi aku dah serba salah. Buat salah, tak buat pun salah. Rasa ragu-ragu pun ada kalau aku buat. Tak mau orang fikir yang bukan-bukan bila aku buat. Hu...

Tapi rasanya tak salah pun kalau aku buat. Sekadar ingatan je kan, tak lebih dari itu.

Tapi tu la, bila aku fikir balik, lain orang lain pemikirannya. Tak sama. Mungkin aku fikir lain, orang lain fikir lain. Jadinya, aku tangguh dulu apa yang aku nak buat tu.

Ish, susahnya nak decide. *Thinking*

Nantilah....:p

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Serba Salah

  1. yup..kdg2 mmg susah kalo nk decide satu2 bende tuh...kena pikir baik n buruk dari segala aspek..
    nway, selamat memwat decision yg betul...hehe..

    ReplyDelete
  2. terlalu fikir pun kadang kala tak bagus jugak.

    heheh. :)

    ReplyDelete
  3. tenacious >> memang susah pun. nak-nak bila apa yang kita buat tu mungkin orang takkan hargai. memang sedih bila fikir2kan. tapi ntahla, mls da nak fikir...:D

    curX >> kadang2 benda yang kita nak elak drp fikir tu yang benda yang kena difikirkan. Macam mana? hehehe..:D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.