Zombie Mengganas!

Zombie Kampung Pisang. Lawak la cerita ni. Aku pun tak tahu macam mana boleh terlepas lak mengadap cite ni hari ni. Haha, ni gara-gara officemate aku yang teringin nak tengok Awie berlakon watak poyo. Tapi memang menjadi pun lakonan dia. Dengan muka selamba, tapi poyo! Haha, walaupun aku menyampah dengan perangai dia, tapi aku tabik dengan ke’versatile’an lakonan dia sekarang ni. Takde watak cintan-cintun dah. Yela, dah tua-tua ni takkan nak bercinta macam budak muda lagi, ye tak? Mau muntah hijau siapa yang tengok lakonan cintan-cintun dia tu.

Sebut pasal zombie ni, aku pun dah rasa macam nak jadi zombie je ni. Rasa macam nak makan orang dah ni. Otak! Otak! Haha...Ada lak psiko yang mengganggu hidup sekarang ni. Entahla, sebenarnya aku dh terlalu familiar dengan gangguan cara ni. Jadi aku dah malas nak melayan. Lantakla, misteri ke apa ke aku dah tak heran. To that particular person, saya tahu awak siapa. Stop pretending. Saya takkan tertipu untuk kesekian kalinya. Noktah!

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.