3 Years Back

are u changing?
3 years ago..

How old were you?
23 tahun 8 bulan

Where did you go to school?
Sekolah formal + tak formal

Where did you work?
AICJB

Where did you live?
BBU

Where did you hang out?
Mana eh? Mana-mana pun ok, janji tak sampai lewat malam…

How was your hair style?
Botak, eheh, tataula tak ingat

Did you wear glasses?
Yup, tapi masa solat, tidur, mandi tanggal la…

Who was your best friend?
Ramai, tapi biasanya kawan tu dtg bersilih ganti…

Who was your regular-person crush?
Haha, yang ni pun ramai jer. Nama pun crush kan? Sekali jumpa lepas tu dah tak ingat dah…

What car did you drive?
Bas nombor 11

What was your worst fear?
Hilang orang-orang kesayangan

Had you smoked yet?
Are you nuts?

Had you been arrested?
Nope, saya budak baekk, haha…

Single/Taken/Married/Divorced/Bitter?
Ada dalam tiada. Ahaha...

LETS SEE WHAT YOU ARE NOW !!!!!

2007

How old are you?
26 tahun 8 bulan

Where do you go to school?
Samela, sekolah formal + tak formal

Where do you work?
Tempat yang sama. I’m quite loyal you know..;)

Where do u live?
BBU

Where do you hang out?
Jarang keluar kecuali dah terlalu bosan atau ada hal yang nak diselesaikan

Do you wear glasses?
Yup, still wearing it until now.

Who are your best friends?
Macam biasa, masih lagi datang bersilih ganti..;)

Who is your crush?
Ada ke eh skrg ni? Oho, currently I’m crush to Mike He.. Ahaha…

What car do you drive now?
Pak Itam kesayangan.

Hair now?
Paras bahu kot???

Do you still smoke now?
Nope, I hate smokers… huhu…

What is your biggest fear?
Kehilangan

Have you been arrested?
Penjara? Lawat penjara pun tak pernah…

Has your heart been broken?
Banyak sangat, malas nak kira. Hehe..

Any regrets that you have from 3 years ago?
Tiada apa yang perlu dikesalkan kiranya keputusan tu telah pun diambil dengan rela hati. Tawakal dan redha pada setiap ketentuanNYA…

Dapat tag ni daripada Perindu. Haih, ade hutang 1 lagi tag ye cek du? Nantilah, bila free nanti saya jawab. Hehehe...

Malas nak tag orang, tapi sesiapa yang rasa nak buat, silakan. Jangan lupa tinggalkan mesej kat komen atau tagboard ye? ;)

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.