Serangan Bertubi-tubi

Jam dah tunjuk pukul 2.15 pagi. Nape aku tak tido lagi eh? Lama dah tak kena penyakit ni. Tadi siang outstation lagi. Agaknya perubahan cuaca daripada sejuk ke panas, panas ke sejuk sebabkan penyakit aku ni datang balik. Fuh, mencabar sungguh. Mencucuk-cucuk, kekadang ada rasa nak muntah pun iye gak. Kekadang sampai aku rasa macam nak cabut je kepala aku ni. Selamat masih lagi waras. Heheh...Adakah ini yang dikatakan migrain? Ataupun kesan daripada kenakalan dan kebuasan waktu kecil-kecilan dulu yang selalu jatuh terhantuk? Huhu...

Tapi biasanya kalau dah kena sakit macam ni jawapan yang paling mudah adalah, memengsankan diri sendiri je. Jadi, lepas makan dengan bebudak office tadi aku terus decide nak balik. Sungguh tak larat. Hasrat hati nak stayback siapkan kerja pun musnah begitu aje. Rasa macam nak balik tido terus. Siap solat maghrib memang aku pengsan terus. Sedar-sedar dah pukul 12.30 a.m. Ha, itulah sebabnya aku jadi kelawar malam nih.

Apa nak buat lagi ni ye? Aha, layan sudoku la jap...Isk...T_T

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Serangan Bertubi-tubi

  1. sudoku itu dadah.
    ketagih dibuatnya.

    ReplyDelete
  2. cikk.. sudoku tu boleh membuatkan sakit dan nikmat.. hishh len macam je munyiknyee...

    tapi betolla cik famia cakap.. sudoku tu dadah.. heheh sebab cik famia bekas penageh..

    tukar link seh..

    ReplyDelete
  3. famia >> huhu..ketagihan sudoku tak same dengan ketagihan kpd gong chan..:p

    ledi >> eh? oho..bekas penagih rupanya kwn kita tuh...:p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.