Hujung Minggu Yang Ketat..

Hari ni 25hb Disember, bermakna lebih kurang 6 hari lagi kita akan tinggalkan tahun 2006 ni. Fuh, sekejap benar rasanya dok tahun 2006 ni. Macam biasala, semua orang sibuk dengan azam masing-masing. Pada aku, tak payah tunggu tahun baru pun kita boleh berazam. Cuma paling praktikal, cuba realisasikan apa yang diazamkan tu. Jangan tiap tahun berazam baru tapi tak pernahnya yang tercapai pun. Lagi menyedihkan, kalau tiap tahun tu azam yang sama je di bawa ke depan. Harapnya kehidupan kita dapat dipertingkatkanlah ye dari tahun ke tahun...

Hujung minggu lepas ni sibuk dengan kenduri kahwin kawan-kawan. Hari Sabtu pergi kenduri budak nakal yang akhirnya jadi kawan rapat aku dan tempat meluah rasa aku selama ni. Hehe...Alhamdulillah, akhirnya kau juga yang kahwin dulu eh? Seronok tengok family diorang. Walaupun sedih sebab atuk dan adik dia tak dapat turut serta dalam majlis tu, tapi still boleh maintain dalam senyum dan gelak tawa.

Semalam pulak jemputan kenduri coursemate aku, Ida. Makin berkurangan geng bujangan aku nampaknya. Masa pergi rumah makcik si Ida ni memang blur sesangat. Dengan sesat jalannya. Hujan lagi.. Hehe..takpela, sampai juga akhirnya. Tunggu orang lain pun takde nampak bayangnya. Maka aku pun dengan gagahnya redah jela sorang-sorang. Sempatla snap 2-3 keping gambar pengantin. Aku je yang tak bergambar kali ni. Malas.

Selamat Pengantin Baru untuk kedua-dua pasangan mempelai Ummi + Saib dan juga Ida + Mie. Semoga berbahagia dan berkekalan ke akhir hayat...^_^

Tak lupa jua Selamat Pengantin Baru untuk anak buah, Hawa dan pasangannya. Kenduri dia kat KL tu tak berkesempatan pun nak pergi. Bagitau pun last minute, so tak dapatla nak pergi. Insya Allah, kalau takde apa aral mungkin aku pergi kenduri yang kat Terengganu tu.

Aku tau...akhir entry ni nanti mesti ada yang akan komen. Bila lagi? Kan? Kan? Insya Allah, andai ketemu jodohnya, sampai serunya adala nanti...Tak payah risau ye semua? Rimas rasanya bila ditanya soalan tu berkali-kali. Heh...

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Hujung Minggu Yang Ketat..

  1. muahaha...cm ne tau nih nk bg komen..
    walla..x seprise la cam nih..
    em...bukan nk tnye bile nak kawen la..
    org nk tnye...
    bile pulak nk di"snap"2kan gambo berdua..
    asek snap gambo org len je..
    hihihi

    ReplyDelete
  2. kalau korang tak nak tanya biar aku yang tanya walaupun dia dah tahu..

    Weiii makcik..asyik orang jerk kawin...AKU bila lagi..eheheheh...

    soklan untuk aku..haaa jawab jangan tak jawab...

    ReplyDelete
  3. in >> tunggu kak famia jd professional photographer kot? :p

    makmor >> hahaha...besnye soklan kau. bukan ke tak lama lagi kau nak kawen? insya Allah, aku doakan yg terbaik untuk kau dan 'dia'...;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.