Cicakman Dan Kipas Kat Sebelah

Hari yang panas, walaupun cuaca mendung. Tengah seronok menyengal petang tadi dpt sms.

SMS 1 (6 Dec 2006 : 17:00) : Kak, nak g tgk wayang tak? Muvi kul 8, kat Pelangi
Aku (6 Dec 2006: 17:05) : Korang nak pegi kul bape ni?

SMS 2 ( 6 Dec 2006 : 17:10) : X tau lg, nant apa2 hal kita bgtau akak..
Aku : (6 Dec 2006 : 17:13) : Ok, nnt inform balek eh?

Dah siap say good bye dengan semua makhluk kat blab tadi aku sms budak ni semula.

Aku (6 Dec 2006: 17:45) : Nak pegi kul bape ni? Nak siap-siap...
SMS 3 (6 Dec 2006 : 17.50) : 6.30 bertolak. Akak nak pegi terus ke?

Aku (6 Dec 2006: 17:53) : Uik, awalnye korang gi? Korang nak makan dulu ke?
SMS 4 ( 6 Dec 2006 : 17:55) : Entahla kak, diorang ni tgh buat keje lagi ni.

Aku (6 Dec 2006: 18:00) : Oke. Pesan kat diorang tunggu kat opis, nnt gerak sekali je.
SMS 5 (6 Dec 2006: 18:02): Ok kak..

Siap je dapat info tu, aku terus siap-siapla apa yang patut. Memang dah lama gila tak keluar berfoya-foya dengan mereka semua nih. Plan ni memang dah buat semalam pun. Bila aku siap mandi dapat satu sms lagi.

SMS 6 (6 Dec 2006: 18:20): Kak, kita tak jadi pegila. Penat lak rasanya. Mengantuk. Yang pergi pun 2 orang je.
Aku (6 Dec 2006: 18:23) : Ceh, x pegi ke? Kalo camtu org pun xmo pegi jugakla. Cancel!

Okla, aku tak kisah pun tak jadi pegi. Bukan rezeki nak tengok kan. Takpela. Yang buat aku hangin tetiba je bila dpt sms ni:

SMS 7 (6 Dec 2006: 18:40) : Kak, pegi nak? Kita dah siap ni. Tapi kita kena pegi opis dulu ni. Nanti kita bgtau diorang suruh tunggu akak eh?
Aku (6 Dec 2006: 18:43) : Ah, malas nak layan!

SMS 8 (6 Dec 2006: 18:45) : Ala kak, jomla. Tadi memang rasa penat. Tp balik umah rasa boring lak dok sorang2 ni.
Aku (6 Dec 2006 : 18:48) : Ah, malas! Tadi org dh siap kata x jd. Ni nak pegi lak. Malas nak layan!

SMS 9 (6 Dec 2006 : 18:52) : Ala kak, sorila. Janganla marah. Jomla...
Aku (6 Dec 2006: 18:55) : Malasla, dh tuka baju. Kalo bgtau awal tadi boleh gak pegi.

SMS 10 (6 Dec 2006: 18:57): Hmm..kalo akak x gi kita pun x gi jugakla. Sori ek kak, jangan marah...
Aku (6 Dec 2006: 19:00) : Tak marah, suka sangat...Len kali jangan cakap putar belit macam ****** =p

Habis cerita. Lastly, memang tak jadi tengok cicakman. Aku bukan marah sebab tak jadi tengok. Aku hangin sebab budak ni cakap berbelit. Kejap nak, kejap tak nak. Isk.. Tengah angin tak betul ni janganlah sengaja nak suruh aku letak kipas kat sebelah aku nih. Aku dah tak suka nak marah-marah tak tentu pasal ni. Aku tak suka. Takpela, benda dah jadi pun.

Hmm..takpe, takpe. Esok dah nak jalan jauh. Huhu..rindunya kat sume orang. Lepas ni aku nak biar korang rindu kat aku pulak. Hehe..Cuti hujung minggu yang panjang. Best. Tapi minggu depan? Mungkin minggu yang sibuk bagi aku. Huhu..takpela. Rela jer!

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Cicakman Dan Kipas Kat Sebelah

  1. hehehe...xpe kak..
    smpai kl nnti kite layan cicakman di klcc...tp sy xle nak teman...
    saba2 je yer...

    ReplyDelete
  2. hehe..
    tak kisahle..
    nanti2 sok dh kuar tv leh tgk gak..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.