Ungu

Sakitla kepala aku ni. Penangan kena hujan. Sensitif betul sekarang ni. Tapi sekarang ni pun memang musim orang demam. Officemate aku pun dah 2-3 orang yang demam + selesema. Mungkin virus tu dah merebak ditambah pulak dengan cuaca sejuk je setiap hari sekarang ni. Lagi tambahan air cond lak atas kepala aku tuh. Lagila menambahkan perisa + perencah demam. Isk, tak maula demam. Nanti rasa tak produktif langsung, duduk je berbungkus atas katil. Tidakkkk la ye, mudah2an tidak.

Mesti pelik kan kenapa tajuk entri tu ungu. Hehe...bukannya apa deh, sekarang ni tengah syok layan satu lagu Ungu nih. Tajuknya Tercipta Untukku. Rasanya sebelum ni dah ada orang bagi lagu ni kat aku, tapi aku tak ambik port sangat. Cuma baru-baru ni aku terdengar lagu ni kat radio, barula aku teringat. Thanks ye Airin, bagi lagu ni dulu. Meh layan je...

“Aku ingin engkau slalu…Hadir dan temani aku…Di setiap langkah…Yang meyakiniku…Kau tercipta untukku… Sepanjang hidupku…”

Ha, satu lagi kan, nak bagitau kat sesape yang sangap 110 tuh, 110 bukanlah berwarna ungu ye. Hehehe...

Rasa macam nak tido je ni. Tapinye nak kena jumpa Lucas dulu pukul 11.30 ni. Ngantuknye...Mana satu ni eh?

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Ungu

  1. truskan mendengar semua lagu UNGU yer...hehehe...UNGU bes...mcm PEPEL bes..hahahhaa...windunyer korg semua...

    ReplyDelete
  2. hehe...memang besla,
    akma pon best..
    keje lebat lagi eh?
    pape pon, slmt bekerja ngan rajen...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.