Cash On Delivery

Memang betulla kan, apa-apa perbuatan kita kat dunia ni akan dapat balasan cash on delivery. Sekejap je dapat balasannya. Subhanallah, besar sungguh kuasa Allah tu. Aku janji lepas ni aku takkan buat lagi. Walau sekecil mana pun pertolongan yang di minta aku akan tolong, insya Allah. Cuba sebaik mungkin. Kalau dengan kawan-kawan aku boleh tolong kenapa bila family mintak tolong berat sangat nak tolong? Hmm..masalah aku tadi cuma aku tak bawak kereta je masa pergi beraya. So, bila pertolongan tu diperlukan aku tak berupaya nak menolong. Aduhai, hasilnya masa nak balik tadi kereta aku tak boleh start. Cuak juga aku masa tu.

Sedaya upaya aku cuba berlagak tenang waktu tu. Macho la kunun. Try start 2-3 kali pun x jalan. Aku dah buntu dah. Nyaris-nyaris nak call officemate aku. Tapi, bila keluar kereta aku jadi pelik. Kenapa tetiba alarm aku bunyi. Check punya check rupanya, aku tertekan lock sebelum aku tutup pintu kereta. Haha, rasa sengal yang teramat masa tu. Takpela, pengalaman tuh. Lain kali sebelum masuk kereta, sila pastikan anda tak memegang button hijau kat kunci kereta anda tu ye. Nanti kereta takleh start. Ingat ye? Haha..

Hari ni aku nak merajukla. Merajuk dengan si pinky. Benci betul. Cari punya cari satu JB tak jumpa. Sedara dia yang sulung tu ade plak. Ish, suma ejen cuti ke hari Sabtu minggu ni? Takpela, betul-betul merajuk ni. Boikot dia. Nanti tunggu si purple (ye ke purple?) baru beli sekali pinky. Padan muka aku. Sangap tak? Sangap tak? Huwaaa...

P/s : Lupa lak, untuk cik myra mop: walaupun kertas peperiksaan prinsip akaun tahun dedolu tu takde soalan objektif sekurang-kurangnya seksanya cuma sekejap. Zaman kami cuma1 paper je ye. Takde kertas 1 dan kertas 2. Huahuahua.... Selamat menempuhi kesengsaraan espiem...

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Cash On Delivery

  1. emm..heheh..salam akak..
    da ilg sangap??kite da bergumbira..
    hahaha..dpt ilg kan sangap skali due akhirnyer... :P slmt bekeje n trus bkeje...

    ReplyDelete
  2. salam cek kema..
    hehe...takpe, sangap sekali skala..
    pas ni sangap nak jupe sume lak..;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.