Cramp

Cramp. Teruk betul rasanya. Dua-dua belah kaki aku cramp malam ni. Fuh, ni gara-gara mencari si kunengla. Malangnya hari ni terpaksa menyangap juga sebab si kuneng tak ditemui. Huhu..sedih betul. Dari tengahari aku sanggup pusing Angsana sampai Giant, tapi masih juga tak ditemui. Balik berbuka tadi aku cuba cari kat 7-Eleven. Takde jugak, cuma jumpa apo? je...Sedih betulla...Takpela wahai si kuneng, moga-moga esok adela si kuneng kat kedai majalah bawah opis tuh...Aminnnn.

Emosi terganggu betul sekarang ni. Tak taula kenapa. Mungkin.....ye kot? Semua rasa ada. Sedih, hiba, sayu, tension, rasa tersisih, nak nangis pun ada. Tapi, ah lantakla...lawan je semua rasa tuh. Aku kan mampu tanggung semuanya (macam gagah je bunyinye). Takde yang akan peduli pun...Alhamdulillah, aku masih mampu berdiri teguh macam sekarang ni. Mudah-mudahan akan berterusan macam ni. Terima kasih untuk kawan-kawan yang sudi memeriahkan kehidupan harian. Sekurang-kurangnya dapat gak lupakan sekejap apa yang ditanggung.

Hmm...semalam aku terjumpa “someone”. Nampaknya dia semakin berbahagia dengan kehidupan barunya. Alhamdulillah, aku doakan semoga kebahagiaan yang dikecapi berkekalan ke akhir hayat. Dan selayaknnya aku mengucapkan terima kasih untuknya sebab kalau ‘benda’ tu tak terjadi hidup aku takkan seceria hari ni, di kelilingi kawan-kawan yang ‘terbaik’ yang pernah aku jumpa.

“Thanks to you, now I got what I want” ~ Since You’ve Been Gone (Kelly Clarkson)

Dahla, malas nak layan sedih-sedih da...Layan anak-anak buah aku lagi baik...

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to Cramp

  1. huhuhu..kesiannye carik si kuneng sampai cramp..
    tulah cari area jb je..
    meh2 dtg batu pahat..dah ade...
    kekeh..
    selamat menyangap ye...
    hihihi

    ReplyDelete
  2. cramp?wa wa wa...patut la ko cramp...sebab ko berdiri di atas kaki sendiri..cuba ko berdiri di atas kaki orang lain..hihihhii...

    dah dah jangan sesedih..luas kan permikiran itu..masih ramai lagi yang menyayangi diri mu...

    u are not alone (michael jackson)

    ReplyDelete
  3. iN >> da dapatla...cari samp larkin tau tadi..hehe..

    Makmor >> aku berdiri atas kaki kau bleh x? teringin lak rasanya...:p
    Neway, thanks a lot...Memang aku tak bersendirian kat dunia ni...;)

    ReplyDelete
  4. heheh...sekuneng punye psl ehh..jd cramp..apsal x cr smpai kl je...ngeh34....papepon...dun forget.."we alwiz there for u"...cehh...
    luv u... :P

    ReplyDelete
  5. Akma >> Thank u...luv all of u alwiz...:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Powered by Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.